v i t ten kesinlikle almayın. telefona bile bakmıyorlar günde 15 defa telefon açıyorum kimse bakmıyor. müşteri hizmetleri diye birşey yok firmada. paranızla rezil olmak isterseniz deneyebilirsiniz..