[ASP] Toplu mail hosting arıyorum.
10
●785
- 29-03-2010, 22:09:13Recep bey, gayet doyurucu bir mesajınız var. Telefonlamı destek almalıyım yoksa msn vb. online destek hizmetleriniz de var mı ?
- 30-03-2010, 20:56:21Telefon, msn yoluyla ulaşabilirsiniz, zaten bu sabah sizinle konuştuk sanırım. Olumlu, olumsuz geri dönüş yaparsanız sevinirim.yellowmoon01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle