• 29-03-2010, 22:09:13
    #10
    Recep bey, gayet doyurucu bir mesajınız var. Telefonlamı destek almalıyım yoksa msn vb. online destek hizmetleriniz de var mı ?
  • 30-03-2010, 20:56:21
    #11
    yellowmoon01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Recep bey, gayet doyurucu bir mesajınız var. Telefonlamı destek almalıyım yoksa msn vb. online destek hizmetleriniz de var mı ?
    Telefon, msn yoluyla ulaşabilirsiniz, zaten bu sabah sizinle konuştuk sanırım. Olumlu, olumsuz geri dönüş yaparsanız sevinirim.