Recep bey, gayet doyurucu bir mesajınız var. Telefonlamı destek almalıyım yoksa msn vb. online destek hizmetleriniz de var mı ?
Telefon, msn yoluyla ulaşabilirsiniz, zaten bu sabah sizinle konuştuk sanırım. Olumlu, olumsuz geri dönüş yaparsanız sevinirim.