• 15-09-2025, 03:04:08
    #10
    enesolcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 saat oturum süresi diyor nedir bu?
    Oturum süresi olabilir hocam 8 saat sonrasında sistemden otomatik çıkış olur. Bir gün içerisinde dilediğiniz kadar oturum açabilirsiniz demiş sitesinde. Yoğunluğu önlemek için yapılan sistem olabilir hocam.

    zaten sık soruların içinde yazmışlar detaylı olarak

    " Performance paketi aldığınızda 8 Saatlik Paketi, 8 saat kullanım hakkı veren ve alındığı tarihten itibaren 1 hafta geçerliliği olan bir pakettir. İçerdiği özellikler: Haftalık 8 saat kullanım süresi, öncelikli erişim, 4 saatlik oturum süresi ve RTX On." o düşük paket olduğu için bide çok tercih ettiği için yoğunluğu önlemi almışlar sanırım.
  • 19-09-2025, 04:10:41
    #11
    gfn de valorant yok. counter strike oynayabilirsiniz. O 8 saat günlük limitdeğil bir kere girdiğinizde 8 saat oynuyorsunuz sonra sizi atıyor ve tekrar giriş yapabilirsiniz. Sıra bekleyerek yarım saat bedava oynayabilirsiniz.