enesolcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 saat oturum süresi diyor nedir bu?
Oturum süresi olabilir hocam 8 saat sonrasında sistemden otomatik çıkış olur. Bir gün içerisinde dilediğiniz kadar oturum açabilirsiniz demiş sitesinde. Yoğunluğu önlemek için yapılan sistem olabilir hocam.

zaten sık soruların içinde yazmışlar detaylı olarak

" Performance paketi aldığınızda 8 Saatlik Paketi, 8 saat kullanım hakkı veren ve alındığı tarihten itibaren 1 hafta geçerliliği olan bir pakettir. İçerdiği özellikler: Haftalık 8 saat kullanım süresi, öncelikli erişim, 4 saatlik oturum süresi ve RTX On." o düşük paket olduğu için bide çok tercih ettiği için yoğunluğu önlemi almışlar sanırım.