Cursor kullanabilmek için vds ariyorum
16
●592
- 28-04-2025, 19:36:24Merhaba arkadaşlar uygun fiyattan veya ücretsiz verebilecek arkadaşlar varmı cursor için istiyorum sadece
- 28-04-2025, 19:39:55Hocam eski konunuzada yazdım ben speunsuz kullanıyorum kendı pcimde bosuna neden vds fln alıoyorsybuz ?
- 28-04-2025, 19:41:23Merhabalar,
Butik Hosting olarak çıktığımız bu yolda müşterilerimiz ile direkt birebir iletişim kuruyor ve kesintisiz hizmet sunmanın vermiş olduğu mutluluğu da birlikte paylaşıyoruz. Bunun için bizimle direkt iletişime geçebilir Whatsapp üzerinden veya web sitemiz üzerinden bizi ziyaret edebilirsiniz.
Hosting paketlerimizi de inceleyebilirsiniz.
Whatsapp: +90 850 304 0612
Web Sitemiz: https://w9.com.tr
VDS Paketlerimiz: https://w9.com.tr/servisler/premium-vds-server/
VDS Konumuz: https://www.r10.net/vds-sanal-sunucu...-127760-a.html
Uptime oranlarımız da aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz.
https://status.w9.com.tr/
Teşekkür Konuları:
https://www.r10.net/tesekkurum-var/4...kurum-var.html
https://www.r10.net/tesekkurum-var/4...edim-web9.html
https://www.r10.net/tesekkurum-var/4...kurum-var.html
https://www.r10.net/tesekkurum-var/4...kurum-var.html
https://www.r10.net/tesekkurum-var/4...sekkurler.html
https://www.r10.net/tesekkurum-var/4...harikalar.html
https://www.r10.net/tesekkurum-var/4...-bidaabak.html
https://www.r10.net/tesekkurum-var/4...-bidaabak.html
https://www.r10.net/tesekkurum-var/4...sekkurler.html
https://www.r10.net/tesekkurum-var/4...ilgilendi.html
https://www.r10.net/hosting-sirketle...eyimlerim.html
Saygılarımızla,
Web9 - 28-04-2025, 19:49:57nasıl yapıyorsunuz hakkım bitti dahada kullanamıyorum o hatayı veriyor işte çok fazla ücretsiz kullandınız diyorburakceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2025, 19:56:44hocam bilgisayarda vmware de aynı işi görüyor hakkım bittikte yeni makina açıyorum. ayrıca vscode de github copilot 1 ay ücretsiz deneyebilirsiniz ama cursor bence daha iyi.alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2025, 20:01:55hocam vscde copilot kodu bize atıyor kendisi yazmıyor ben direk cursordaki gibi kendisi koda ekleyen bir uygulama istiyorum buda windsurf ve cursor da var fakat hakkım bitti cursorda nasıl kullanabilirim bir taktiği felan yok mudur hard disk ip değiştirdim fakat hala kullanamıyorumthe_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2025, 20:03:24hocam vscode de agent modu var nasıl yazmıyoralperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
