burakceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eski konunuzada yazdım ben speunsuz kullanıyorum kendı pcimde bosuna neden vds fln alıoyorsybuz ?
nasıl yapıyorsunuz hakkım bitti dahada kullanamıyorum o hatayı veriyor işte çok fazla ücretsiz kullandınız diyor