• 20-06-2008, 20:19:50
    #19
    Merhabalar;
    Yazmak istemiyorum ama artık son haddeye geldiniz.Skylord herkesin mesajlarına eleştiri yapıyorsun, sen bu işleri çok mu iyi biliyorsun Mesajlarının incelenmesi için seni üst yönetime Report ediyorum.Kolay gelsin.
  • 20-06-2008, 20:47:13
    #20
    Merhabalar : Konuyu acan kisi aradigi hizmeti bulduguna gore konu , KILIT.

    iyi calismalar.