Merhabalar;
Yazmak istemiyorum ama artık son haddeye geldiniz.Skylord herkesin mesajlarına eleştiri yapıyorsun, sen bu işleri çok mu iyi biliyorsun Mesajlarının incelenmesi için seni üst yönetime Report ediyorum.Kolay gelsin.