• 11-04-2008, 08:48:51
    #10
    kampanyalarınızı tek başlık altından yapsanız daha güzel olur.
  • 11-04-2008, 16:27:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Evet haklisınız uyku sersemi ne yazmısım kuşura bakmayin
  • 11-04-2008, 18:53:22
    #12
    systems adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suanda Siteyi Yapiyoruz Sitemizi Fariyete Sokmadık 5 gün Sönra Sitemize ßaka ßilırsınız
    systems adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet DetayShell firmasida Ns Olda Oldugunu ßiliyoruz tşkler
    systems adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet haklisınız uyku sersemi ne yazmısım kuşura bakmayin
    https://www.r10.net/ircd-hosting-shel...-kampanya.html başlığında Statıp Ip

    vs. vs.

    Arkadaşım Türkiye'de yaşıyorsun. Bir de Türkçe'yi doğru düzgün kullansana.
  • 12-04-2008, 10:29:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sivas ben türkiyede yaşadıgımı biliyorum ben ilk okul okumadım bunada dua ediyorum bukadar yazi yazdıgıma
  • 12-04-2008, 13:57:17
    #14
    Misafir
    bence yarım kalan eğitimine devam et boşver shell işlerini filan
  • 13-04-2008, 16:57:08
    #15
    systems adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sivas ben türkiyede yaşadıgımı biliyorum ben ilk okul okumadım bunada dua ediyorum bukadar yazi yazdıgıma
    eğer okumadıysan gerçekten çok iyi yazıyorsunuz. eğitim almadan bu kadar yazabilmekte gerçekten çok büyk bir başarı gerektirir.

    ayrıyetten sivas değil Savas.

    hayırlı satışlar