systems adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sivas ben türkiyede yaşadıgımı biliyorum ben ilk okul okumadım bunada dua ediyorum bukadar yazi yazdıgıma
eğer okumadıysan gerçekten çok iyi yazıyorsunuz. eğitim almadan bu kadar yazabilmekte gerçekten çok büyk bir başarı gerektirir.

ayrıyetten sivas değil Savas.

hayırlı satışlar