sivas ben türkiyede yaşadıgımı biliyorum ben ilk okul okumadım bunada dua ediyorum bukadar yazi yazdıgıma
eğer okumadıysan gerçekten çok iyi yazıyorsunuz. eğitim almadan bu kadar yazabilmekte gerçekten çok büyk bir başarı gerektirir.
ayrıyetten
sivas değil
Savas.
hayırlı satışlar