Serverdan biri spam yapmış.Şimdi ise diğer siteler açılmış ve bizimki halen kapalı..
Ama bizim sitelere sordum; spam yapan yok..
Forum üyelerine e-posta gönderme olayı var ama aylar önce..
Zaten diğer konuda da bahsettiğim gibi sunucu taşınırken de hasar vs olmuştu ve ben o zamanda "değiştirsem mi?" diye düşünüyordum.
Şimdi ise kararımı verdim yeni bir firmayla çalışmak istiyorum.
şu an 3 gb alan, 200 gb bandlı aylık 20 liraya alıyorum.
Dolayısıyla yine bu civarda bir şey düşünüyorum.
Sınırsız domain olursa güzel olur, ama sınır olursa da 5-6 tane olmasın.
Tekliflerinizi bekliyorum.
Teklifleri yarın değerlendireceğim..
Herkese iyi geceler
