• 16-12-2007, 21:20:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    benim 800 küsür üyeli bi forum sitem var günlük 5-10 üye oluyor ve bunun haricinde tasarımını yaptığım siteler (genelde şirket sitesi fazla ziyaretçi almıyor) bide kendi sitem var ve resellerdan hosting satıyorum.(netten daha satmadım sadece tasarım yaptıklarıma veriyorum )

    Şimdi benim şöyle bi sorunum var; reseller aldığım firma sunucusunu Almanya'dan Türkiye'ye taşıdı ve bu arada benim sitede de sorun oldu tabiki ve veri kaybı oldu..Şimdi ise sunucuda bri spam yapmış, sunucuyu kapamışlar o siteyi silip açacaklarmış ama saatlerdir girilmiyor(sizinde bildiğiniz gibi en çok haftasonları ziyaret olur)

    Benim şu an şöyle bi isteğim var; benim isteğim dışında kapanmayacak bir sunucu!Bunun için de fazla bi para vermek istemiyorum, çünkü hosting satmakla pek uğraşamıyorum.Yani aylık 50 YTL'yi geçmeyecek bir sunucu varmıdır? Yoksa bir VPS alsam da işimi görür mü?

    Umarım anlatabilmişimdir
    Saygılar.
  • 16-12-2007, 21:23:35
    #2
    Aylık 50 ytl yi geçmeyecek sunucu daki performans aylık 50 ytl lik vps ye göre düşüktür vps düşün derim
  • 16-12-2007, 21:30:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    800 küsür üyeli bir forum ve günlük 10 yeni üye geliyorsa.Çok büyük denilemez.Cpu miktarının yüksek olduğunu sanmıyorum fazla.Reseller ihtiyacını halen karşılyabilir fikrindeyim.Vps alacak durumun yoksa.
  • 16-12-2007, 21:31:21
    #4
    Yüksek performanslı VPS isterseniz yardımcı olabiliriz. Türkiye/Grid Telekom alt yapılı QuadCore işlemcili sunucularımız şu şekildedir;

    https://www.r10.net/vps-hosting/10251...vps-59ytl.html
  • 16-12-2007, 21:32:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    vps'de de kapanma ihtimali varmı peki?
    Yani yine aynı olacaksa resellerde iyidir
    Fiyat olarak da biraz daha fazla verebilirim herhalde..
    Yeterki kapanma sorunu olmasın
  • 16-12-2007, 21:36:30
    #6
    rbence resellerdan başladıysan vps e geç çünkü umarım sunucunun yönetimi daha zordur ve şuan sunucuya gerek yok bence anlattığına göre 50 ytl lik vps de bulabilirmisn ama stediğin özelliklere bağlı umarım anlatabilmişimdir
  • 16-12-2007, 21:37:35
    #7
    Platin üye
    Bende benzer durumdayım. Şu an vps deyim.
    Resellerde işlemci sorunu yaşanır mı? Aynı server kaç site ile paylaşılıyordur? İşlemci sınırı nedir? gibi sorumlarım var.
  • 16-12-2007, 21:39:01
    #8
    bence 50 ytllik vps sana yeter sunucuya geçersen eyer bilgin yoksa daha fazla sıkıntı çekebilirsin...
  • 16-12-2007, 21:44:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Sunucu hakkında pek bilgim yok ama hemen geçmeyi de düşünmüyorum 1-1.5 ay sürer gene geçebilmem o zaman kadar da öğrenirim herhalde
    Ama saka nın dediği gibi sorunlar bitmeyecekse 20 milyona zaten işim görülüyor