Bu konuyu açma gereksiminde bulundum. Bir sunucumuzda yaşadığımın işletim sistemi arızası ve daha sonra komple sunucuya erişememe sorunumuz vardı okumadığımız makale kalmadı. Umudumuz tükendi derken Osman beyi rahatsız ettik.
Net internetten herhangibir hizmet alamamıza rağmen hatta ve hatta osman bey ile bir merhabalığımız yokken bizi geri çevirmediler önce Osman bey'in kendisi ardından teknik destek yetkilisi Abdullah bey gecenin bu saatinde işlerini bırakıp sunucumuzu ayağa kaldırdı.
Kendilerine teşekkürü borç bilirim. Teşekkürler Net internet.
Teşekkürler Net İnternet .
7
●839
- 12-02-2013, 02:46:25
- 12-02-2013, 04:01:50CPU/Ram sorunu yüzünden sitenizde sorun yaşadıysanız ve yeni kurulan bir firmaya taşıyınca sorun yaşamıyorsanız bu durum normaldir, yeni firmanın sunucusu da boş olacağından sunucu dolana kadar ses çıkarmazlar, sonrasında sunucuda sorunlar başlayınca fazla cpu/ram kullanan siteleri takip edip sizi uyarırlar.mr_cpu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2013, 22:15:57Üyeliği durduruldu" İşin Hakkını Vermek " Kelimesinin Tam Karşılığı Aslında...
- 20-02-2013, 22:32:22Üyeliği durdurulduSektör'de işini en iyi yapabilen firma/lar arasında başları çekebilen bir firma ni.
- 26-02-2013, 12:52:03Üyeliği durdurulduOsman beyin banada çok yardımları oldu teşekkürler
- 26-02-2013, 15:27:07Hazır yeri gelmişken bende buradan teşekkürlerimi ileteyim çok yardımcı oluyorlar sağolsunlar.