Bu konuyu açma gereksiminde bulundum. Bir sunucumuzda yaşadığımın işletim sistemi arızası ve daha sonra komple sunucuya erişememe sorunumuz vardı okumadığımız makale kalmadı. Umudumuz tükendi derken Osman beyi rahatsız ettik.

Net internetten herhangibir hizmet alamamıza rağmen hatta ve hatta osman bey ile bir merhabalığımız yokken bizi geri çevirmediler önce Osman bey'in kendisi ardından teknik destek yetkilisi Abdullah bey gecenin bu saatinde işlerini bırakıp sunucumuzu ayağa kaldırdı.

Kendilerine teşekkürü borç bilirim. Teşekkürler Net internet.