• 27-01-2013, 18:25:28
    #1
    Arkadaslar tv yayın için bir test gerçekleştiriyoruz bugün saat 10 kadar bu sekilde aktif bırakıcaz lütfen (elektirikler gitmez ise) lütfen vaktiniz var ise izleyerek bize yayın takılma vs konusun da bilgi verebilirmisiniz


    tv izlemek için tıklayınız
  • 27-01-2013, 18:28:00
    #2
    ben taa asyadan izliyorum, güzel görünüyor, takılma bir kere oldu.. başka olmadı..

    filmi bitireyim bari. =)
  • 27-01-2013, 18:35:03
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2,43 saniye izledim, 2. dakikadan sonra 2 kere 2'şer saniyelik donma oldu, kolay gelsin.
  • 27-01-2013, 18:36:41
    #4
    yayın kalitemizi düzürelim malum ttnet
    sayfa yenileyin lütfen saygılarımla
    • utkuts
    utkuts bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-01-2013, 18:43:31
    #5
    Şuan 3. dakikanın içerisindeyim 40. saniye hariç takılma olmadı. Birde vidyodan olsa gerek "zzz" diye ses geliyor. Kolay gelsin.
  • 27-01-2013, 18:48:07
    #6
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan 3. dakikanın içerisindeyim 40. saniye hariç takılma olmadı. Birde vidyodan olsa gerek "zzz" diye ses geliyor. Kolay gelsin.
    video ses sorunu var inceden
  • 27-01-2013, 19:09:52
    #7
    Hocam donma vs yok ama yayın kalitesi kötü. Sanki pikseller hareket ederken saniyede 1 kere titriyor gibi görünüyor. yani hızlandırılmış resim gibi
  • 27-01-2013, 19:10:51
    #8
    bir sıkıntı görmedim. hayırlı olsun
  • 27-01-2013, 19:12:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    3 dakika 40 saniye izledim hiç bir takılma vs. olmadı merak ettım eve fln mı kurdunuz tw hizmeti veriyormusunuz ?