• 27-01-2013, 19:20:17
    #10
    Kalite düşük, seste zzz var. Donma yok.
  • 27-01-2013, 19:26:37
    #11
    Takılma sıfır lakin fps düşüklüğü var filmde. Anlık kare sayıları düşüyor zaman zaman.
  • 27-01-2013, 20:00:19
    #12
    su anda izleyen 120 arkadasımıza tesekürler maaslef su anda bulunduğum yerde adsl 2 mb vede bu yüzden 300 kpps yayın gönderebiliyorum bundan dolayı yayın da piksel sorun olabilir
  • 27-01-2013, 22:07:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bakiyim dedim yayın yok şuanda
  • 27-01-2013, 22:13:17
    #14
    yyını durdurduk artık arkaaslar su anda köydeyim vede internet nanay
    • Fear
    Fear bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-01-2013, 00:17:31
    #15
    Bende test edebilirim hocam düşünürseniz. Serverınız 540 kbps ye kadar yayın kaldırabilir.