• 08-01-2011, 17:18:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar yaklaşık 3 saattir saldırı almaktayız. Bunlar durmayı planlamıyorlar sanırım. Fake ip ile saldırıyorlar. Firewall kurduk şuanda. P.tesi ise gerekli mercilere gidilecektir. GElişmeler bu konu altından açıklanacaktır.

    Saygılarımla...

    Yasin Yurtalan
  • 08-01-2011, 17:22:23
    #2
    Geçmiş olsun.
  • 08-01-2011, 17:25:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun ve kolay gelsin hocam. Umarım kısa sürede halledersiniz ...
  • 08-01-2011, 17:28:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.

    Ben dün bildirimmi yaptım banada saldırıyorlardı bir haftadır. domaine saldırdıkları için ip değişsemde yine sladırı oluyordu.

    Fake iplerden saldırdıkları için bulunamayacaklarını sanmaktalar Saftirikler diyecğeim başka bir açılımı yok bunun Adliyede şöyle içim rahat yine güleceğim iyi de ceza alıyorlar kurumsal tazminatta alıyorsun bazen sladırı almak iyi bir gelir oluşturabiliyor Neyse sende bildirimini yap hocam sonuçlanmıyor değil kesinlikle buluyorlar.

    Ek: Ayrıca http://bilisimsuclari.iem.gov.tr/ linkinden hemen bildirebilirsin.

    Saygılar.
  • 08-01-2011, 20:47:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Savaş Hocam. Msn den görüşelim ayrıca bu konuyu.
  • 08-01-2011, 20:56:17
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Yardım gerekirse lütfen çekinmeden ulaşınız. Yapılabilecek birşey varsa yapmaya çalışırız.
  • 08-01-2011, 21:07:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Pm Attım.

    Arkadaşlar Sitelere ulaşılabiliyor şuanda.
  • 08-01-2011, 21:37:14
    #8
    Merhaba,

    Öncelik ile geçmiş olsun. Saldırılardan dolayı bizim 2 adet hem bilişim suçlarına hemde direk dilekçe ile adliye üzerinden duyurumuz bulunmaktadır. Biri için Salı günü gelin dediler görüşmeye gidicem bir gelişme oldu demekki, bakalım neler olacak.

    Bu gibi insanlar aciz insanlardır her zaman,

    İyi çalışmalar.
    Saygılar.
  • 08-01-2011, 21:47:25
    #9
    Geçmiş olsun.