Geçmiş olsun.

Ben dün bildirimmi yaptım banada saldırıyorlardı bir haftadır. domaine saldırdıkları için ip değişsemde yine sladırı oluyordu.

Fake iplerden saldırdıkları için bulunamayacaklarını sanmaktalar Saftirikler diyecğeim başka bir açılımı yok bunun Adliyede şöyle içim rahat yine güleceğim iyi de ceza alıyorlar kurumsal tazminatta alıyorsun bazen sladırı almak iyi bir gelir oluşturabiliyor Neyse sende bildirimini yap hocam sonuçlanmıyor değil kesinlikle buluyorlar.

Ek: Ayrıca http://bilisimsuclari.iem.gov.tr/ linkinden hemen bildirebilirsin.

Saygılar.