• 02-09-2007, 20:44:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Valla bizim stable olduğu için deniyemedik.Alıştık hem ing. gerek yok müşterilerde alıştı.
  • 02-09-2007, 21:59:27
    #11
    akarweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    x3 temasına uyumlu mu daha once verilenler gibi olmasın bu da ?

    denedim simdi fakat calısmıyor ne x3 ne de x teması ile uyumlu degil dil ingilizce kalıyor yine
    Bu konu 3 ay önce açılmıştı sanırım yine r10'daydı sende bilirsin akarweb hocam bu arkadaş copy-paste yapmış bu paketin bütün temalarda çalıştığını sanıyor ama hayret ettim rep istememiş
  • 02-09-2007, 23:59:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bu durumda kesinlikle RVSkin'i öneririm.Çalıştığınız datacenter RVSkin lisansı sağlıyorsa aylık 3-5$ fark ile lisans sahibi olabilir müşterilerinize kolay ve Türkçe arayüzlü cPanel sunabilirsiniz.
  • 03-09-2007, 00:23:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu 3 ay önce açılmıştı sanırım yine r10'daydı sende bilirsin akarweb hocam bu arkadaş copy-paste yapmış bu paketin bütün temalarda çalıştığını sanıyor ama hayret ettim rep istememiş
    Hiç bir yerden alıntı yapmadım.1 hafta önce başka bir forumda görmüştüm.Kendi yorumumla paylaşım dedim.
  • 26-05-2009, 16:22:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Oldu teşekkürler ama tam Türkçe değil
  • 26-05-2009, 16:28:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Kendi sunucumda denemiştim,çalışıyor x3 de.
  • 26-05-2009, 19:13:41
    #16
    Cecevali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldu teşekkürler ama tam Türkçe değil
    2 yıllık dil paketinin bir de komple türkçe olmasını mı bekliyorsunuz? 500 tane versiyon çıktı 2 yılda..