akarweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
x3 temasına uyumlu mu daha once verilenler gibi olmasın bu da ?

denedim simdi fakat calısmıyor ne x3 ne de x teması ile uyumlu degil dil ingilizce kalıyor yine
Bu konu 3 ay önce açılmıştı sanırım yine r10'daydı sende bilirsin akarweb hocam bu arkadaş copy-paste yapmış bu paketin bütün temalarda çalıştığını sanıyor ama hayret ettim rep istememiş