RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konu 3 ay önce açılmıştı sanırım yine r10'daydı sende bilirsin akarweb hocam bu arkadaş copy-paste yapmış bu paketin bütün temalarda çalıştığını sanıyor ama hayret ettim rep istememiş
Hiç bir yerden alıntı yapmadım.1 hafta önce başka bir forumda görmüştüm.Kendi yorumumla paylaşım dedim.