• 12-02-2010, 18:20:52
    #1
    Meraba arkadaşlar

    Devir edilecek olan şeyler.
    - www.vericlup.net Tasarım
    - vericlup.net/com domainler
    - r10 üyeligim silinip tekrar açılacak "vericlup"
    - Güvenilir bir firma bugune kadar tek şikayet konusu açılmadı
    - Müşterileri yeni projemizdeki firmaya dahil edecegiz istenildigi takdirde 1 adet vps müşterim devir edilecektir."ko server aylık 70 lira kadar bir ücret ödüyordu"

    2 ay sonra 1 yılını dolduracaktır firma whmcspark tarafından profesyonel whmcs temaya sahiptir.

    Tekliflerinizi bekliyorum.

    İletişim bilgileri
    Msn : sadettinkarli@live.com
    Cep : 0539 930 54 24
    Mail : sadettin.karli@gmail.com

    Sadettin Karlı
    Saygılarımla
  • 12-02-2010, 18:24:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı neyse o olsun.Şirket gerçekten kaliteli,güvenilir bir şirket.Bir sitem için sponsor olmuşlardı ve sponsor oldukları müşteri ile normal müşterilerini ayırmıyorlar.Ne zaman destek isteseydim anında cevap geliyordu.Gerçekten kaliteli hizmet veren bir şirket.
  • 12-02-2010, 18:30:40
    #3
    Ayıraca bu tasarımı begenmedıyseniz www.whmcspark.com üzerinden istediginiz hazır temayı da alabilirsiniz.
  • 12-02-2010, 18:33:25
    #4
    sadettin bey devir etmedinizmi etmek isterseniz bir iletisime gecebilirmisiniz
  • 12-02-2010, 18:41:05
    #5
    Avrupadc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadettin bey devir etmedinizmi etmek isterseniz bir iletisime gecebilirmisiniz
    Hayır verilecek arkadaşlar donuş yapmadı biz kendilerini 10 15 gun bekledik cevap gelmeyince satmayı düşünüyorum şu anda çok acil olarak ödemeye ihtiyacım var. Ödeme peşin olacak işbankası tercihim tek ödeme şeklinde alışveriş yapacam tekliflerinizi telefon ve mail üzerinden yapabilirsiniz.
  • 12-02-2010, 19:12:53
    #6
    kac para diyorsunuz
  • 13-02-2010, 10:35:51
    #7
    Avrupadc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kac para diyorsunuz
    Siz teklif edeceksiniz.
  • 15-02-2010, 11:56:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Alıcı bulamadınız henüz sanırım.Şu ile şu fiyat arasında satmayı düşünüyorum deseydiniz iyi olabilirdi teklifler açısından.Ben düşük bi teklif sundum mesela, domain açısından değerlendirdim.Sizden aldığım temam var o yüzden temayı istemiyorum.Düşük derseniz fiyatı artırabilirim tabii ki.MSN'i açtığınızda görüşelim.
  • 15-02-2010, 12:18:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Siz bir fiyat belirleseydiniz, şimdiye satılmıştı çoktan.. Fiyat belirlemedikçe işi yokuşa sürüyorsunuz.. (: