Alıcı bulamadınız henüz sanırım.Şu ile şu fiyat arasında satmayı düşünüyorum deseydiniz iyi olabilirdi teklifler açısından.Ben düşük bi teklif sundum mesela, domain açısından değerlendirdim.Sizden aldığım temam var o yüzden temayı istemiyorum.Düşük derseniz fiyatı artırabilirim tabii ki.MSN'i açtığınızda görüşelim.