• 07-05-2007, 10:15:16
    #10
    Çok güzel yorumlar almışım Arkadaşlar nixcon dan benim verdiğim fiyatı almanız çok zor Neden derseniz dc de arka tarafında bana ayrılan networkte makine sayım bende kalsın o kadar makinem var. Herşey için teşekkürler... Acı tatlı yorumlarınızı sanırım yakın zamanda paylaşacağız. Yeni sitemiz aktif olsunda dimi ama...
  • 07-05-2007, 10:16:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    beksehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    245 ytl başlıyor o kadar param yok
    Dediğim gibi her zaman sorun yaşarsın sağlam adımla basacaksan sağlam parayıda basacaksın.

    120 ytlye bile sunucu var ama 2 gün sonra ne olur bilinmez.
  • 07-05-2007, 10:18:41
    #12
    maxitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel yorumlar almışım Arkadaşlar nixcon dan benim verdiğim fiyatı almanız çok zor Neden derseniz dc de arka tarafında bana ayrılan networkte makine sayım bende kalsın o kadar makinem var. Herşey için teşekkürler... Acı tatlı yorumlarınızı sanırım yakın zamanda paylaşacağız. Yeni sitemiz aktif olsunda dimi ama...
    inşşlah size karşı güvenim yersiz çıkmaz inşşlah ödeme bugün işinde size yapcam
  • 07-05-2007, 10:19:47
    #13
    Bu sözleri söyleyenler 3 ayrı ofisime gelsinler. Ayrı ayrı çay içsinler. İşlerimizi oturup misafir patron gibi takip etsinler. Fatura kesimlerimizi, müşterilerimizi görsünler... Biz VOIP ve SMS server işinde çalışıyoruz. Host olarak müşteri portföyümüz henüz belirtmeden referans usulu gelmekte. Zaman içinde görüşmek üzere