Arkadaşlar nixcon dan benim verdiğim fiyatı almanız çok zor
Neden derseniz dc de arka tarafında bana ayrılan networkte makine sayım bende kalsın o kadar makinem var. Herşey için teşekkürler... Acı tatlı yorumlarınızı sanırım yakın zamanda paylaşacağız. Yeni sitemiz aktif olsunda dimi ama...