maxitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel yorumlar almışım Arkadaşlar nixcon dan benim verdiğim fiyatı almanız çok zor Neden derseniz dc de arka tarafında bana ayrılan networkte makine sayım bende kalsın o kadar makinem var. Herşey için teşekkürler... Acı tatlı yorumlarınızı sanırım yakın zamanda paylaşacağız. Yeni sitemiz aktif olsunda dimi ama...
inşşlah size karşı güvenim yersiz çıkmaz inşşlah ödeme bugün işinde size yapcam