• 09-12-2009, 22:58:33
    #28
    Administrator
    Öncelikle üzüldüm, geçmiş olsun.

    Elimizden gelen birşey olabilirse maddi yada manevi farketmez bildirmeni isterim.

    Aylık/Yıllık gelir listesini ve istenilen fiyatı PM ile yollayabilirsin.

    Herşeyin hayırlısı.
  • 09-12-2009, 23:05:46
    #29
    Merhaba,

    Gerekli bilgileri detaylı olarak info@art.net.tr adresine mail olarak yada PM ile gönderirseniz incelemek isteriz. Eğer uygun olursa iletişime geçip devir işlemlerini başlatabiliriz.

    İyi Çalışmalar.
  • 09-12-2009, 23:51:23
    #30
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaplan bilişim devretti kurulum hostinge şimdide kurulum hosting devrediyor..

    Hadi hayırlısı diyelim..
    Burada söylemek istemiyorum ama bize zarar veren en önemli unsurda Kaplanbilisim.com.tr müşteri hesaplarını devir almamız oldu maalesef ki.Burada Soner Çetin'in yaptığı birsürü sorumsuzluk epeyce zarara uğrattı ama yıkamadı hepsi aylık ödemeli diye yıllık ödemeli reseller hesaplarını sattı hemen taşırım dedi sunucu aldık 1 aylık kirasını ödedk taşıyamadı gitti vps kirasını ödeyemedi müşterileri isyan etti sonra taşımak zorunda kaldı ohohoo o kadar doluyum ki bu işe başladığım günden bu güne yaşadıklarımı yazsam film olur herhalde co$kun hocam çok çok teşekkür ederim size pek muhabbetimiz yok ama bu güzel mesajınız gerçekten duygulandırdı beni eksik olmayın Mr.Darkness hocam teşekkür ederim ama sanırım anlaşmayı sağlıyoruz İzmirden bir firma ile tam olarak bittiğinde duyuracağız
  • 10-12-2009, 00:06:25
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba msn den gece geç saatlerde konuşmuştuk kararsız olduğunuzu söylemiştiniz. Eğer devir işlemini düşünüyorsanız size ulaşabileceğimiz bir telefon numarası iletebilirseniz yarın öğle saatlerinde sizi arayıp konuşmak isteriz.

    Saygılarımızla
    www.axbilisim.com.tr
  • 10-12-2009, 00:35:13
    #32
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soner Çetin hakkında da ben zamanında yazdım kimse tınlamadı ( https://www.r10.net/reseller-hosting/...post1058861048 )
    https://www.r10.net/sikayetim-var/483...-odemiyor.html

    Bu konuda adamı savunduk birde tamamen muhabbetimi bile kestim R10'da hala avatar'ında KurulumHosting logosu var kaldırmadı gitti ve bu konulara sebebiyet verdi...

    axbilisim.com.tr dün sizinle görüşmüştük maalesef devir gerçekleşmek üzere birkaç hesap taşınması bitti bile.Duyurmakta erken davrandığımı düşünüyorum ama devir alan firma www.net-sis.com ' dur.Berk bey'e güvenim sonsuzdur işini iyi yapan ender kişilerdendir hayırlı olmasını dilerim devir tamamen sonlandığında buradanda bilgilendirme yapacağız mevcut müşterilerimiz www.net-sis.com üzerinden üyelik açıp kullanıcı adlarını bana bildirebilirler.Yeni ns'ler içinde iletişime geçilebilir herkese teşekkürler ..
  • 10-12-2009, 00:42:01
    #33
    Üyeliği durduruldu
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berk bey'e güvenim sonsuzdur işini iyi yapan ender kişilerdendir hayırlı olmasını dilerim devir tamamen sonlandığında buradanda bilgilendirme yapacağız mevcut müşterilerimiz www.net-sis.com üzerinden üyelik açıp kullanıcı adlarını bana bildirebilirler.Yeni ns'ler içinde iletişime geçilebilir herkese teşekkürler ..

    Öncelikle güveniniz teşekkür ederim, umarım herkez için hayırlısı olur. Bu gece linux/plesk ve windows sunucuların aktarım işlemlerini gerçekleştireceğiz. Bu süre zarfında yoğunluk olacağı için tüm müşterilerden telefon yerine siteye üye olup ticket sistemine ağırlık vermelerini rica ediyorum. Ki en kısa sürede siteleri aktif edebilelim. Saygılarımla...

    Berk ÖZYATIK
    Net-Sis.Com
  • 10-12-2009, 00:44:46
    #34
    Sizin gibi birini bu kadar iyi niyetli bu kadar müşterileriyle ilgilenen birini kaybetmek beni üzüyor sölenen butun lafları kınıyorum kendisi kadar msuterilerle bire bir ilgilenen kimseyi gormedim tesekurrler
  • 10-12-2009, 00:47:21
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Başarılar iki firmayada, hayırlısı olur umarım.
  • 10-12-2009, 01:04:19
    #36
    Sunucu Saglayıcı Sektörü senin gibi güzel hizmet veren birini kaybediyor hatta kaybetti.

    Allah her yerde yolunu açık etsin ama senin gibi hizmet anlayışı olan kişiler her yerde kazanır =)