https://www.r10.net/sikayetim-var/483...-odemiyor.html
Bu konuda adamı savunduk birde tamamen muhabbetimi bile kestim R10'da hala avatar'ında KurulumHosting logosu var kaldırmadı gitti ve bu konulara sebebiyet verdi...
axbilisim.com.tr dün sizinle görüşmüştük maalesef devir gerçekleşmek üzere birkaç hesap taşınması bitti bile.Duyurmakta erken davrandığımı düşünüyorum ama
devir alan firma www.net-sis.com ' dur.Berk bey'e güvenim sonsuzdur işini iyi yapan ender kişilerdendir hayırlı olmasını dilerim devir tamamen sonlandığında buradanda bilgilendirme yapacağız mevcut müşterilerimiz
www.net-sis.com üzerinden üyelik açıp kullanıcı adlarını bana bildirebilirler.Yeni ns'ler içinde iletişime geçilebilir herkese teşekkürler ..