vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soner Çetin hakkında da ben zamanında yazdım kimse tınlamadı ( https://www.r10.net/reseller-hosting/...post1058861048 )
https://www.r10.net/sikayetim-var/483...-odemiyor.html

Bu konuda adamı savunduk birde tamamen muhabbetimi bile kestim R10'da hala avatar'ında KurulumHosting logosu var kaldırmadı gitti ve bu konulara sebebiyet verdi...

axbilisim.com.tr dün sizinle görüşmüştük maalesef devir gerçekleşmek üzere birkaç hesap taşınması bitti bile.Duyurmakta erken davrandığımı düşünüyorum ama devir alan firma www.net-sis.com ' dur.Berk bey'e güvenim sonsuzdur işini iyi yapan ender kişilerdendir hayırlı olmasını dilerim devir tamamen sonlandığında buradanda bilgilendirme yapacağız mevcut müşterilerimiz www.net-sis.com üzerinden üyelik açıp kullanıcı adlarını bana bildirebilirler.Yeni ns'ler içinde iletişime geçilebilir herkese teşekkürler ..