Merhaba Arkadaşlar;
İlk defa Almış Olduğum Bir Alan Adı Bana Göre Jet Hızla Açıldı.Gece 24:00 (+) da Siparişini Verdiğim Alan Adının Sabah 08:55 de Onay Mailini Görünce Çok Sevindim.Birçok Firmadan Alan Adı Aldım Fakat En Hızlı Natro.com İşlemleri Gerçekleştirdi.
Bunu Buraya Yazdım ki Artık Alan Adı Almak İsteyen Kişilere Bu Durum Bir Örnek Teşkil Etsin.
Teşekkürler Natro
36
●2.363
- 14-04-2007, 11:03:00Eposta Aktivasyonu GerekmekteValla artık bendemi domainlerimi natrodan alsam diyorum şu anda isimtescil ile çalışıyorum ama hangisini önerirsiniz natromu isimtesil mi?
- 14-04-2007, 11:56:58Üyeliği durduruldukredi kartı ile ödersen 5dk içinde yapılan işlem aktif olur
- 14-04-2007, 12:01:00bi grup şikayet ediyor bigrup iyi diyor anlamış değilim
- 14-04-2007, 12:01:36karşılaştırma yaparsan natro derim.
isimtescile gidip gördüm çünkü neyin ne olduğunu biliyorum.
amatör bir ekip.düzensiz bir ofis.
mail cevaplama süresi çok geç.ticketlara bakan yok zaten.telefonda azar işitmez iseniz çok iyi
durup dururken ns ip leriniz değişir sonra siz değiştirmişiniz derler sonra gelip özür dilerler veritabanında arıza olmuş özür dileriz diye.
htservers.net i isimtescil'de kayıt etmiştim.Çok sorunla karşılaştım ve 60 gün geçince direk kendi bayiliğime transfer ettim.
O gün bu gün isimtescilden domain almadım
