Konu
Teşekkürler Natro
14-04-2007, 11:03:00
#4
ves-bilisim
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Valla artık bendemi domainlerimi natrodan alsam diyorum şu anda isimtescil ile çalışıyorum ama hangisini önerirsiniz natromu isimtesil mi?