karşılaştırma yaparsan natro derim.
isimtescile gidip gördüm çünkü neyin ne olduğunu biliyorum.
amatör bir ekip.düzensiz bir ofis.
mail cevaplama süresi çok geç.ticketlara bakan yok zaten.telefonda azar işitmez iseniz çok iyi
durup dururken ns ip leriniz değişir sonra siz değiştirmişiniz derler sonra gelip özür dilerler veritabanında arıza olmuş özür dileriz diye.
htservers.net i isimtescil'de kayıt etmiştim.Çok sorunla karşılaştım ve 60 gün geçince direk kendi bayiliğime transfer ettim.
O gün bu gün isimtescilden domain almadım