Anket Radore mi ? İsimtecil mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 47
Radore mi ? İsimtecil mi ?
Radore
%70,21 (33 Oy)
İsimtescil
%29,79 (14 Oy)
  • 21-09-2009, 01:39:54
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    Şöyle komik anketler açmayın yahu. Birbiriyle kıyaslanmayacak firmaları aynı ankete koymuşsunuz.
  • 21-09-2009, 01:50:26
    #11
    Gözün kapalı radoreden alabilirsin, ilgi alaka süper.
  • 21-09-2009, 01:54:27
    #12
    Kesinlikle Radore.
  • 21-09-2009, 02:47:37
    #13
    tabikide radore.
  • 21-09-2009, 02:49:19
    #14
    Merhabalar,

    Radore resmi bayiisi olarak size radoreden daha uygun fiyatlara sunucu verebiliriz.
    İstediğiniz sunucuyu belirtmeniz yeterli.

    Saygılarımızla,
    ZedTeknoloji Internet Hizmetleri
    www.zedteknoloji.com.tr
  • 21-09-2009, 03:01:24
    #15
    Radore
  • 21-09-2009, 03:57:07
    #16
    Kurumsal PLUS
    İsimtescil'den alırsanız yaşayacağınız olası diyaloglar:

    - Sunucuma erişemiyorum.
    - Sunucunuz açık görünüyor.
    - Ama erişim yok, reboot atar mısınız?
    - Malesef çalışan sunuculara reboot atmak şirket politikamız değildir.
    - Ne yapmam gerekli?
    - xx TL ödediğinizde reboot atılacaktır.
    .....
    - Hesabınıza xx TL yatırdım, reboot atar mısınız?
    - Reboot atıldı.
    - Hala erişim yok
    - Sunucunun ethernet kablosu çıkmış, xx TL verirseniz takılacaktır.

    vs vs... gider böyle. Tabi bu diyalog 1 hafta sürer o ayrı.
    Tabi bu hayal ürünü bir diyalog da olsa, aman aman diyeyim ben size.
  • 21-09-2009, 04:04:24
    #17
    kratos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes bildiği işi yapmalı, işini bilen kişiden alacaksın. Yani radore.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle komik anketler açmayın yahu. Birbiriyle kıyaslanmayacak firmaları aynı ankete koymuşsunuz.
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsimtescil'den alırsanız yaşayacağınız olası diyaloglar:
    - Sunucuma erişemiyorum.
    - Sunucunuz açık görünüyor.
    - Ama erişim yok, reboot atar mısınız?
    - Malesef çalışan sunuculara reboot atmak şirket politikamız değildir.
    - Ne yapmam gerekli?
    - xx TL ödediğinizde reboot atılacaktır.
    .....
    - Hesabınıza xx TL yatırdım, reboot atar mısınız?
    - Reboot atıldı.
    - Hala erişim yok
    - Sunucunun ethernet kablosu çıkmış, xx TL verirseniz takılacaktır.
    vs vs... gider böyle. Tabi bu diyalog 1 hafta sürer o ayrı.
    Tabi bu hayal ürünü bir diyalog da olsa, aman aman diyeyim ben size.
    Bu alıntılar yeterli cevabı içeriyor aslında.. Kısacası isimtescil daha isim tescilini bile doğru dürüst yapamazken, dedicated için radore ile karşılaştırılması ilginç ve düşündürücü olmuş.

    Tabii ki Radore..
  • 21-09-2009, 11:13:38
    #18
    İsimtescil.Net