İsimtescil'den alırsanız yaşayacağınız olası diyaloglar:

- Sunucuma erişemiyorum.
- Sunucunuz açık görünüyor.
- Ama erişim yok, reboot atar mısınız?
- Malesef çalışan sunuculara reboot atmak şirket politikamız değildir.
- Ne yapmam gerekli?
- xx TL ödediğinizde reboot atılacaktır.
.....
- Hesabınıza xx TL yatırdım, reboot atar mısınız?
- Reboot atıldı.
- Hala erişim yok
- Sunucunun ethernet kablosu çıkmış, xx TL verirseniz takılacaktır.

vs vs... gider böyle. Tabi bu diyalog 1 hafta sürer o ayrı.
Tabi bu hayal ürünü bir diyalog da olsa, aman aman diyeyim ben size.