• 10-09-2024, 16:42:34
    #1
    Selamlar,
    19 temmuzda iptal ettiğim sunucu ve kiraladığım ip adresleri ile ilgili 2 aydır hala fatura oluşturuyorlar.
    Ticket açtımda bu durum normal mi ?
    Server kısmında sunucuyu göremiyorum bile.
    Geçmiş faturanızı ödeyin diye yanıt vermişler başında daha önce böyle bir durum gelen varmı?
  • 10-09-2024, 16:56:11
    #2
    Diyelim sunucuyu 10 saat kullandıysan 10 saatlik kullanımın faturası oluşur onu ödemeniz gerekli
  • 10-09-2024, 18:16:23
    #3
    Theyka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyelim sunucuyu 10 saat kullandıysan 10 saatlik kullanımın faturası oluşur onu ödemeniz gerekli
    1-19 temmuz arası kullanımı kesmiş.
    Ağustos faturası sanırım bu gelen
    Ödedik mecbur heralde bundan sonra gelmez.
    Önceki ayın faturasında hazirani göstermiş bunda temmuzu
  • 11-09-2024, 09:16:19
    #4
    "Sunucunuzun faturası hiçbir zaman aylık fiyat sınırını aşmayacaktır. Bulut sunucunuzu faturalandırma ayının sonundan önce silerseniz, size yalnızca saatlik ücret için fatura keseceğiz. Siz silmeyi seçene kadar her bulut sunucusu için size fatura keseceğiz."

    Hetzner saatlik ücret alıyor ve faturalar her ayın başlarında oluşuyor bu yüzden o faturalar oluşmuş olabilir.