Diyelim sunucuyu 10 saat kullandıysan 10 saatlik kullanımın faturası oluşur onu ödemeniz gerekli
1-19 temmuz arası kullanımı kesmiş.
Ağustos faturası sanırım bu gelen
Ödedik mecbur heralde bundan sonra gelmez.
Önceki ayın faturasında hazirani göstermiş bunda temmuzu