• 22-06-2010, 03:12:39
    #55
    Kurumsal PLUS
    Herkese Ahmet beyin yerine teşekkürler..

    Çok eskiden yapmıştık bunu yeni bir çok WHMCS sürümü çıktı şuanki en güncel sürüme göre daha detaylı bir admin arayüzü türkçe yapan tema yapıyorlar yine..

    Bitince paylaşırım.
  • 21-07-2010, 00:38:36
    #56
    iso-8859-9 olarak kullanıyorum sorun olmuyor.
    kullanıcı paneli kısmında dil sorunu yaşayan arkadaşlar. kullanıcı arayüzü dil dosyasını silip, içeriğini not defterine yapıştırıp yeniden yüklerlerse onda da sorun kalmıyor.
  • 14-11-2010, 21:02:57
    #57
    Üyeliği durduruldu
    tesekkurler hocam