iso-8859-9 olarak kullanıyorum sorun olmuyor.
kullanıcı paneli kısmında dil sorunu yaşayan arkadaşlar. kullanıcı arayüzü dil dosyasını silip, içeriğini not defterine yapıştırıp yeniden yüklerlerse onda da sorun kalmıyor.