• 13-05-2009, 07:55:08
    #1
    Arkadaşlar hep şikayetlerle geliyoruz bu defa değişiklik olsun istedim..

    İdealhosting yani Fazlı beyin firması hakkındaki görüşlerimi belirtmek istiyorum... Böyle mükemmel bir hizmeti şu ana kadar sadece idealhostingde aldığım için öve öve bitiremiyorum. Hem fiyatları çok cazip makine özelliklerine vs göre.. Hemde hizmet anlayışı çok mükemmel. Burdan Vps ve Dedicated almak isteyen arkadaşlara önerim yurt dışı alacaksanız idealhosting ile muhakkak görüşün.. En azından 1-2 ay deneme süreci olsa bile kullanın ben eminimki memnun kalacaksınız. Burdan idealhosting e ve Fazlı ya teşekkürlerimi sunuyorum kendisine başarılar diliyorum yolu açık olsun inşallah hakkını fazlasıyla almaya devam eder..
  • 13-05-2009, 08:07:14
    #2
    Kurumsal Üye
    Fazlı süper biridir Doğru seçim yapmışsınız
  • 13-05-2009, 08:48:58
    #3
    Ben zaten uzun süre müşterisiydim. 2 ay önce ödemeler ağır gelince vps ye geçeyim dedim. Tam da adamından almışım Vps yi adabiltek ten aldım. Sonra tekrar dönüş yaptım Fazlı ya Dedim Fazlı senden başkası yalan bana Tekrar idealhosting den aldım Vds yi şimdi kafam rahat.. Hayat böyle çok güzel bozmayada niyetim yok
  • 13-05-2009, 09:33:08
    #4
    Maşallah deyin Fazlı Bey'e... Gerçekten işini düzgün yapan birisidir. Başarılarının devamını dilerim.

    Saygılarımla
    Fatih ABACI
  • 13-05-2009, 09:35:12
    #5
    PcQoPaT_GS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben zaten uzun süre müşterisiydim. 2 ay önce ödemeler ağır gelince vps ye geçeyim dedim. Tam da adamından almışım Vps yi adabiltek ten aldım. Sonra tekrar dönüş yaptım Fazlı ya Dedim Fazlı senden başkası yalan bana Tekrar idealhosting den aldım Vds yi şimdi kafam rahat.. Hayat böyle çok güzel bozmayada niyetim yok

    tamamen katılıyorum +153616498916
  • 13-05-2009, 09:37:03
    #6
    Benimde idealhostingde sunucum var. Uzun zamandır idealhostingle çalışıyorum ve çok memnunum.
  • 13-05-2009, 11:19:20
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Evet fazlı bu piyasadaki en iyilerden biri
  • 13-05-2009, 11:32:20
    #8
    Yaklaşık 1 senedir bende sunucu kiralıyorum. Sorunsuz hizmet aldığım için çok az desteğe ihtiyaç duydum. İhtiyaç duyduğumda da sürekli iletişime geçebiliyorum. Her fırsatta teşekkür ediyorum. Burada gördüm buraya da yazayım dedim
  • 13-05-2009, 22:21:35
    #9
    yaklaşık 1 aydır sorunsuz hizmet alıyorum kalite farkı ortada