Yaklaşık 1 senedir bende sunucu kiralıyorum. Sorunsuz hizmet aldığım için çok az desteğe ihtiyaç duydum. İhtiyaç duyduğumda da sürekli iletişime geçebiliyorum. Her fırsatta teşekkür ediyorum. Burada gördüm buraya da yazayım dedim