Konu
İdealhosting... Benim idolüm :)
13-05-2009, 11:32:20
#8
r3l3x
Yaklaşık 1 senedir bende sunucu kiralıyorum. Sorunsuz hizmet aldığım için çok az desteğe ihtiyaç duydum. İhtiyaç duyduğumda da sürekli iletişime geçebiliyorum. Her fırsatta teşekkür ediyorum. Burada gördüm buraya da yazayım dedim