WebSahibi ile çalışan?
2
●585
- 10-02-2009, 17:45:24Üyeliği durdurulduuzun zaman olmuş ama ben bu gün paketler hakkında bilgi almak için aradığımda cevap veriyordu telefonları..
- 09-05-2009, 22:51:56Müşteri destekleri çok çok kötü bir firma.. Özellikle cumartesi ve pazar günleri hiçbir sorunuza cevap alamazsınız. Geceleri de bir tane görevli bıraksalar da o da hiç oralı olmuyor. gece cevap yazan olmuyor yani sizin sorununuzla ilgili.
https://www.r10.net/hosting-sikayetle...post1058642465