• 05-02-2009, 20:29:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar websahibi.com ile çalışan varmı? 3 adet sürücü kursu sitem kapalı :S hostingleri websahibi.com dan sağlıyordum:S
  • 10-02-2009, 17:45:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    uzun zaman olmuş ama ben bu gün paketler hakkında bilgi almak için aradığımda cevap veriyordu telefonları..
  • 09-05-2009, 22:51:56
    #3
    Müşteri destekleri çok çok kötü bir firma.. Özellikle cumartesi ve pazar günleri hiçbir sorunuza cevap alamazsınız. Geceleri de bir tane görevli bıraksalar da o da hiç oralı olmuyor. gece cevap yazan olmuyor yani sizin sorununuzla ilgili.


    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...post1058642465