Müşteri destekleri çok çok kötü bir firma.. Özellikle cumartesi ve pazar günleri hiçbir sorunuza cevap alamazsınız. Geceleri de bir tane görevli bıraksalar da o da hiç oralı olmuyor. gece cevap yazan olmuyor yani sizin sorununuzla ilgili.
https://www.r10.net/hosting-sikayetle...post1058642465