• 08-11-2021, 18:45:47
    #10
    firmadan ayrilan birisinin destek talebinde ne işi var? O onun ahlaki değerleri ile ilgilidir.

    Ayrica prim yapmak gibi bir sorunumuz yok, kim ne hizmet aldi ise devam edecektir.

    Saygilarimizla.
  • 08-11-2021, 18:52:43
    #11
    Destek talebi kaldırılmıştır. Yetkili dediğiniz kişinin firmaya / siteye erişim sağlayabiliyor mu da destek taleplerii ile ilgileniyor?

    Ayrıca dürüst insan FİRMA ÜZERİNDEN FİRMAYA YAPILMASI GEREKEN ÖDEMELERİ AİLESİNİN İBANI ÜZERİNDEN KENDİSİNE ALIR MI?

    LÜTFEN KONUYU SAPTIRMAYIN.