firmadan ayrilan birisinin destek talebinde ne işi var? O onun ahlaki değerleri ile ilgilidir.

Ayrica prim yapmak gibi bir sorunumuz yok, kim ne hizmet aldi ise devam edecektir.

Saygilarimizla.