• 20-02-2021, 17:07:36
    #10
    refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 yillik hosting aldim, halen kullaniyorum. Aldigimda ucuzdu şuan fiyatlar artmiş. Fiyat artti diye başka firma olsa farkini isterdi.. o nedenle guzel hosting iyidir.
    Fiyat konusuna yapacak bir şey yok adamların elinde değil, Cpanel yaptı zammı fakat fark almaması güzel birşey tabi ki.

    Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Ben Turhost denemiş ve pişman olmuş birisi olarak Guzel Hosting den memnunum, fakat son zamanlarda destek taleplerini ben açmadım ama birçok yerde gördüğüm kadarıyla çok geç cevap veriyorlarmış. R10'da birkaç konuda daha da gördüm.. Umarım kısa sürede düzeltirler. Reseller olarak kullanmıyorsanız, yani 1-2 siteniz var ise Hetzner Cloud tavsiye ederim hem server stabil çalışması hız fiyat bakımından çok iyi. Cyber yada Plesk ile kullanabiliyorsunuz.
    Destek taleplerine cevapları çok geç cevap vermeye başladılar. Ayrıca okumadan yanıtlıyorlar veya yeni personeller ya bilgisiz, ya da bilgi seviyeleri yetersiz gibi.

    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orta seviye bir firma. çok daha iyi, lisanslı cpanel kullanan firma var.
    Aynen.

    Seckinguneri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dilerseniz size hiç sorun yaşamayacağınız bir hosting firması sunabilirim. Memnun kalacağınızdan hiç şüphem yok.
    Teşekkürler PM atarsanız sevinirim.

    muarif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucu.al ile çalışıyoruz gayet memnunuz. Gecenin bir yarısı kişisel telefonundan arayıp destek veren müşteri temsilcileri dahi mevcut.
    İnceleyeceğim çok teşekkürler.

    cex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    guzel hosting Son zamanlarda paket içeriğindeki özellikleri tam olarak vermediğini düşünüyorum bende şuan kullanıyorum bir dahaki ay farklı bir firmaya geçeceğim.
    Hayırlısı olur hocam sizin içinde.

    wonfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek anlamda güzel hosting. TR de güzel hostingi geçebilecek bir firmanın kırk fırın ekmek yemesi gerekiyor. Ama fiyat vurgunu kötü oldu tabi ki diğer firmalara da şans verilmeli. DirectAdmin konusuna katılmıyorum her açıdan CPanel çok daha iyi.
    Fiyat vurgunu bizim için de kötü oldu fakat, directadminde stabil bir panel. cPanel'in yerini tutmaz ama cPanel'in attığı kazığa da TR'de dayanacak kullanıcı sayısı az. 25 site limitli paketler ne kadar bir araştırın lütfen.

    MLP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzelhosting firmasıyla uzun yıllardır çalışıyorum gerek destek taleplerine dönüş süresi gerek sunucu performansı bakımından bir sorun ile karşılaşmadım. Fakat bütçene uymuyorsa farklı bir firmaya geçmen sağlıklı olacaktır.
    Bütçeye uyup uymaması değil de alternatif sunması bizler için çok daha iyi. Ayrıca Güzel hosting bir çok firmadan da orta halli bir hizmet sunuyor. Benim konuda bahsettiğim destek taleplerini okumadan yanıtlayan personelleri var gibi.
  • 20-02-2021, 17:09:15
    #11
    Uzun süredir çalıştığım bir firma. Destek konusunda hiç sıkıntı çekmedim. Kurumsal büyük bir firmanin cari stok ve yönetim sistemi var. Çok şükür bir sıkıntı çekmedim. Fiyat konusuna birşey diyemem
  • 20-02-2021, 17:10:58
    #12
    güzel hostingden gayet memnunum
  • 20-02-2021, 17:12:51
    #13
    gecenin bir yarisi kisisel telefonindan destek veren firma profesyonel mi oluyor adamlar amatorlukte destan yaziyorum demis biri gelmis ovuyor, tamam ovde yanlis yoldasin. neyse bi sey demiyorum.
  • 20-02-2021, 17:13:35
    #14
    eskisi kadar kadar hızlı gelmedi bana veridyene geçtim mecbur
  • 20-02-2021, 17:17:09
    #15
    +1 bende degistirmek zorundayım galiba..
  • 20-02-2021, 17:21:43
    #16
    Merhaba,

    benimde gozlemledigim bir durum son zamanlarda destek taleplerine gec cevap verilmesi. Konuyla ilgili canli destege bile belrtmistim, artik taleplere gec donus yapiliyor diye, bu yuzden her talepten sonra canli destek aktif ise hemen ilgilenmeleri icin yaziyorum. Son canli destek gorusmemde Plesk panel ile ilgili bilgi almak istedim hangi lisansin kullanimim icin daha avantajli olacagi konusunda, fakat canli destekteki gorevli beni resmen cildirtti. Ben Plesk panel ile ilgili konusurken gorevli bana paketleri hakkinda bilgi veriyor. Diyorum ben Private Cloud kullaniyorum, panel degistirmem gerekli hangisi benim kullanimim acisindan faydali olur vs. diye, o bana inatla sunucu/ hosting linklerini atip, depolama ve ram limitlerine gore tercih yapabilirsiniz diyor. En sonunda umidi kestim, cevap alamayacagim diye gorusmeyi kapattim.
  • 20-02-2021, 18:10:20
    #17
    Güzelhostingi neden bu kadar övüyorlar anlamıyorum. Bir ay kullandım bana tek katkısı hetznere taşınmam konusunda karar vermeme yardım etmeleri oldu. Kötü performansları sayesinde.
  • 20-02-2021, 19:56:30
    #18
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar,

    Güzel Hosting olarak 2008'den beri faaliyet göstermekteyiz. Bu sektörde ilk faaliyet gösterdiğimiz günlerde, destek bildirimlerinin aynı gün yanıtlanması iyi sayılıyordu. "Ticket açtım 1 gün yanıt alamadım" diye şirketler için şikayet açıldığında, "1-2 gün daha bekle" gibi yanıtlar yazılıyordu. İşte böyle zamanlardan, aradan geçen 13 yılda sektörü mevcut haline getiren lokomotif şirketlerden bir tanesi biziz. Özellikle 2014 yılından itibaren ülkenin hosting sektöründe destek standartlarını biz belirliyoruz desek yanlış olmaz diye düşünüyorum. Bu sebeple oldukça gururluyuz, sektörün belli bir yere gelmesine katkıda bulunduk.

    Güzel Hosting olarak bizim iddiamız ortalama yarım saat yanıt süresidir. Bu süre ortalama olup, o anki yoğunluk durumuna bağlı olarak 1-2 dk'da da yanıt alabilirsiniz, 1 saatte de yanıt alabilirsiniz. Her an çok sayıda personelimiz zaten mesai yapıyor ve sürekli olarak bildirimlerinizi yanıtlıyor.

    Gelgelelim ki pandemi gibi önceden öngörülmesi imkansız bir olay yaşıyoruz. Ekibimizin büyük çoğunluğu evlerden çalışıyor çünkü kimsenin sağlığını riske atmak istemiyoruz. Bu da organize olmayı bir tık zorlaştırıyor. Bunun yanında ise sokağa çıkma kısıtlamaları var. Bunun anlamı ise insanlar evlerinde oturuyor ve sonuç olarak normal şartların iki katı daha fazla bildirim geliyor. Hafta içi mesai saatlerinde ise, çoğu şirket online çalışmaya geçtiği için ve genel olarak internet kullanımı arttığı için yine yoğunluk 2 katına ulaşmış durumda.

    Hiçbir ticari işletme pandemide yaşanacak yoğunluğu öngörerek 6 ay önceden 5-10 personeli alıp eğitmedi, böyle bir şey mümkün değildi. Restoran işletmiyoruz, yoğunluk olunca personel alıp 1 günde eğitip çalıştırma şansımız yok. Evden çalışma ortamında personel alımı imkansız oluyor, buna rağmen kısmi ofiste çalışmaya geçerek ekibimize sadece geçen ay 4 kişiyi daha kattık. Hemen pandemi öncesinde de 4 arkada daha aramıza katılmıştı ancak eğitim süreçleri sekteye uğradı malesef. Siz de taktir edersiniz ki bu işin eğitim süreci zaten minimum 6 ay.

    Kısıtlamalar kalktıkça herşey fazlasıyla normale dönecek ve yeni aldığımız personellerin de daha fazla eğitim görmesi ile eskisinden bile hızlı/iyi bir destek sistemine sahip olacağız.

    Bunun yanında, bildirim açma sayfasına bu konuda zaten not düşmüş durumdayız. Covid-19 sebebiyle hem ekibimiz daha az verimli çalışıyor, hem de 2 katı yoğunluğumuz var.

    Tüm bunlar demek değil ki kötü bir destek hizmeti veriyoruz, kesinlikle böyle bir durum yok. Müşteri sahibi olmayan birkaç kişilik ekiplere sahip şirketlerle kıyaslıyorsanız onların destek süresi daha hızlı olabilir, ancak mevcut şartlarda olabilecek en iyi desteği zaten sunuyoruz. Bugün bu saate kadar açılan bildirimlerin ortalama yanıt süresi 15 dakika, şubat ayı bu güne kadar açılan bildirimlerin ortalama yanıt süresi 21 dakika, ocak ayı için ise ortalama yanıt süresi 30 dakika civarındadır. Ocak ayının günlük yanıt adedinin 1250 olduğunu da belirtmek isterim. Yani her gün ortalama olarak 1250 yanıt vermişiz. Bunların kimisi birkaç cümlelik bilgi verme olsa da, bir çoğu bir personelin ondakikalarca hatta saatlerce uğraşmasına yol açan bildirimler olabiliyor.

    Sistemsel sorunların giderilmesi için teknik departmanımız var. Yani genel bir sorun var ise bununla zaten teknik departmanımız ilgileniyor ve kısa sürede çözümlüyor, buna bağlı olarak ise ekip bilgilendiriliyor ve örneğin bir sunucudaki erişim sorunu ile ilgili bir bildirim yığılması oluyorsa bunlar zaten anında yanıtlanıyor ve bilgi veriliyor. Yani demek istediğim şu, destek ekibinin vaktini alan tüm işlemler "sitemde xx çalışlmıyor", "xx hatası alıyorum", "xx yapamıyorum neden" gibi soırulardan oluşuyor ve birçok şirket bunlara "bu bir yazılım sorunudur bizimle ilgili değildir, bir webmasterla/yazılımcıyla görüşün" diyecekken biz çözmek için yardımcı olmaya çalışıyoruz, birçok müşterimiz zaten bu sebeple hizmetlerimizden memnun. İletilen sorunun ne olduğuna bağlı olarak sorunla birden çok personel de uğraşabiliyor. Haliyle siz geç yanıt aldığınızdan şikayet ederken o bildirim ile arkada birçok personel uğraşmış, zaman harcamış olabiliyor, çoğu şirketin yapacağı gibi "bu bizimle ilgili değil" demek yerine bir uğraş veriliyor. Sonuç olarak bu süreçte beklemeniz gerekiyor. Çünkü biz bir hosting şirketiyiz, yazılım şirketi değiliz. Bu konular bizim uzmanlığımız ya da iş alanımız olan konular değil. Bir yazılımcının 2dk'da çözebileceği bir işi bizim 2dk'da çözmemizi beklemeniz doğru bir yaklaşım olmayacaktır.

    İşe sadece hosting şirketi ve onun görevleri çerçevesinde bakarsak birçok şirketten çok daha iyi performans ve uptime sağlıyoruz ve her türlü sorun halinde 7/24 ulaşılabilir durumdayız. Çoğu şirketteki gibi sorun halinde yanıt alamama gibi durumlar yaşamıyorsunuz, her daim işimizin başındayız ve bunu müşterilerimiz bildiği için zaten bize güven duyuyor. İşe destek çerçevesinde bakarsak zaten hosting şirketi sorumluluğunda olmayan, elimizden gelen her konuda yardımcı olan bir destek sistemimiz var ve ülkede sektörü bu hale getiren öncü şirket zaten biziz. Bu anlamda pandemi gibi iş verimliliğinin azaldığı halde iş yükünün iki katı atttığı anormal durumlarda ortalama yanıt süresi 5-10dk'dan 20-30dk'ya çıktı diye şikayet etmek ne kadar doğru açıkçası emin değilim, kaldı ki zaten iddiamız 30dk ortalama yanıt süresi sunmaktır.