HostPro Asistan - Hosting Yönetim
Biri ile MSN de görüşürken bu programı önerdi bana biraz araştırdım ve demo istedim güzel birşeye benziyor yönetici arayüzü EXE formatında bir program incelemenizi tavsiye ederim arkadaşlar.
Hosting Otomasyonu
40
●4.234
- 27-11-2008, 16:37:05Üyeliği durdurulduArkadaşlar ilk önce yapmanız gereken
HostPro Asistan - Hosting Yönetim ile iletişime geçmeniz ve onlar size dosyanın linkini verecekler dosyayı indirmeniz ve sqlserver 2005 veya express kurmanız gerekli bunun için bilgisayarınızda .net framework 2 kurmanız lazım en azından programı kurduktan sonra admin / admin olarak bağlanabilirsiniz.. - 27-11-2008, 17:32:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Demo istedim gelsin bakalım gelişmiş birşeyse alalım
paylaştığın için teşekkürler.

Bir demoyu inceliyelim. Bu demo isteği için geri dönüşleri çok sürüyormu ?