Konu
Hosting Otomasyonu
27-11-2008, 17:59:49
#8
kerimugur
Bence lisans sorunu benm kafama yatmadı... Ömürlük lisans satsalar daha mantıklı... Program güzel ve kullanışlıya benziyor. Tek sorun lisans böyle aylık olması... Ömürlük lisans olsa düşünülebilinir bir sistem...