Bence lisans sorunu benm kafama yatmadı... Ömürlük lisans satsalar daha mantıklı... Program güzel ve kullanışlıya benziyor. Tek sorun lisans böyle aylık olması... Ömürlük lisans olsa düşünülebilinir bir sistem...