• 02-02-2021, 13:36:43
    #1
    autovm yapılandırmasında yardıma ihtiyacım var
    autvom'yi wisecp entegre edeceğim bağlantı başarılı problem yok fakat autovm kurulumu yapmıyor, kendim manuel olarak autovm panelinden yapmaya çalıştığımda ise %55 te kalıyor ve aşağıdaki hatayı veriyor
    verdiği hata kodu 30
    Error code : 30 => Could not execute one of the create commands.
    Oluştur komutlarından biri yürütülemedi. <<< türkçesi
    bunun sebebi ne olabilir ?
    gerekirse ücretli yardım alabilirim
  • 02-02-2021, 13:40:37
    #2
    Kurmaya çalıştığınız işletim sistemi ve seçtiğiniz disk boyutu nedir?
  • 02-02-2021, 13:41:56
    #3
    Ekiphost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurmaya çalıştığınız işletim sistemi ve seçtiğiniz disk boyutu nedir?
    ubuntu 30 GB hatamı öğrendim ama nasıl çözeceğimi bilmiyorum bir ovf dosyası olduğu söyleniyor bunu vmwarede açmam lazım öyle mi ?
  • 02-02-2021, 13:44:42
    #4
    https://autovm.net/doc.php
    Bu linkteki işletim sistemlerini vmware yüklemeniz gerekiyor.
    https://docs.vmware.com/en/VMware-Wo...36DA62F7A.html
  • 02-02-2021, 16:38:09
    #5
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://autovm.net/doc.php
    Bu linkteki işletim sistemlerini vmware yüklemeniz gerekiyor.
    https://docs.vmware.com/en/VMware-Wo...36DA62F7A.html
    teşekkür ederim dostum çözdüm.