autovm yapılandırmasında yardıma ihtiyacım var
autvom'yi wisecp entegre edeceğim bağlantı başarılı problem yok fakat autovm kurulumu yapmıyor, kendim manuel olarak autovm panelinden yapmaya çalıştığımda ise %55 te kalıyor ve aşağıdaki hatayı veriyor
verdiği hata kodu 30
Error code : 30 => Could not execute one of the create commands.
Oluştur komutlarından biri yürütülemedi. <<< türkçesi
bunun sebebi ne olabilir ?
gerekirse ücretli yardım alabilirim
Autovm Yardım
4
●273
- 02-02-2021, 13:41:56ubuntu 30 GB hatamı öğrendim ama nasıl çözeceğimi bilmiyorum bir ovf dosyası olduğu söyleniyor bunu vmwarede açmam lazım öyle mi ?Ekiphost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2021, 13:44:42https://autovm.net/doc.php
Bu linkteki işletim sistemlerini vmware yüklemeniz gerekiyor.
https://docs.vmware.com/en/VMware-Wo...36DA62F7A.html - 02-02-2021, 16:38:09teşekkür ederim dostum çözdüm.Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle