autovm yapılandırmasında yardıma ihtiyacım var
autvom'yi wisecp entegre edeceğim bağlantı başarılı problem yok fakat autovm kurulumu yapmıyor, kendim manuel olarak autovm panelinden yapmaya çalıştığımda ise %55 te kalıyor ve aşağıdaki hatayı veriyor
verdiği hata kodu 30
Error code : 30 => Could not execute one of the create commands.
Oluştur komutlarından biri yürütülemedi. <<< türkçesi
bunun sebebi ne olabilir ?
gerekirse ücretli yardım alabilirim