Rica ederim.. Osman bey çok yorulduğundan uyudu kaldı Repace işlemi devam ediyor şuan %60 da o yüzden bizde uyandırmadık sanırım akşama kadar kapalı kalacak inşallah işlemler bitince düzgün sorunsuz biçimde çalışır.
inşallah ahmet abi inşallah yoksa top tüfek dalıcaklar bana msnden
Stenin açılmama sebebi
Osman beyle dün deneme amaçlı test yapıyorduk Network üzerinde
program sanırım açık kaldı random olarak sürekli ni.net.tr ye saldırı yapıp kapatıyor
Yönetemediğim için programı durduramıyorum
Osman bey uyanınca problem giderilicektir
Stenin açılmama sebebi
Osman beyle dün deneme amaçlı test yapıyorduk Network üzerinde
program sanırım açık kaldı random olarak sürekli ni.net.tr ye saldırı yapıp kapatıyor
Yönetemediğim için programı durduramıyorum
Osman bey uyanınca problem giderilicektir
Ugur benden uzak dur olm
Ni-Ahmet Yardımcı olabileceğimiz birşey varsa 0535 679 08 32 bırak uyusun osman adam ayda yılda 1 uyuyor zaten