Ni-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim.. Osman bey çok yorulduğundan uyudu kaldı Repace işlemi devam ediyor şuan %60 da o yüzden bizde uyandırmadık sanırım akşama kadar kapalı kalacak inşallah işlemler bitince düzgün sorunsuz biçimde çalışır.

inşallah ahmet abi inşallah yoksa top tüfek dalıcaklar bana msnden