Rica ederim.. Osman bey çok yorulduğundan uyudu kaldı

Repace işlemi devam ediyor şuan %60 da o yüzden bizde uyandırmadık sanırım akşama kadar kapalı kalacak inşallah işlemler bitince düzgün sorunsuz biçimde çalışır.
inşallah ahmet abi inşallah yoksa top tüfek dalıcaklar bana msnden